piątek, 8 marca 2013

28 . 01 . 2010

Coreczko juz czas na Ciebie 

Dzis ostatnio wizyta u ginekologa , doktorka zdziwiona ze jednak udalo mi sie donosic do samego konca , juz moge rodzic , corcia jest juz prawidlowo odwrocona glowka w dol i wszystko jest tak jak byc powinno .
Wszyscy zycza mi powodzenia , napewno sie przyda bo wedlug USG z Julitki jest ,, kawal baby ,, wazy okolo 3 kg jak na pierwsza ciaze i dziewczynke to podobno duzo . I ladnie wydalo sie moje zamilowanie do kabanoskow , nabialu mieska i kielbasy bo ja rowniez przytylam i to bardzo waze 75 kg czyli 17 kg wiecej niz 9 miesiecy temu . 
Wrocilam do domu pelna energii i szczesliwa nie wierzylam ze donosze do terminu , myslalam ze urodze przed czasem a jednak . Obcialam jeszcze wlosy na bardzo krotkie i jestem juz gotowa do porodu ... albo i nie czytajac poradniki mam wrazenie ze chyba nie bede umiala oddychac . A z drugiej strony przeciez kiedys kobiety nie chodzily do szkoly rodzenia , nie czytaly gazet i rodzily NATURALNIE tez mi sie tak marzy bez znieczulenia i tych wszystkich medycznych zawirowac ,kroplowek itp czy w dzisiejszych czasach mozna jeszcze tak urodzic ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz