niedziela, 5 stycznia 2014

Podsumowanie 2012

Ten rok był przepełniony skrajnymi emocjami poczynając od euforii , radości i nadzieji kończąc na skrajnych ból , rozpacz i łzy .
Ale po kolei jeśli śledzicie od początku nasz blog to wiecie że początek roku był całkiem udany Julitka bardzo ładnie poszła z rozwojem do przodu , ja trafiłam do wspaniałej apteki i poznałam dwie bardzo miłe osoby które bardzo dużo pozytywnie namieszały w moim zyciu - Pani Dorota i Anulka .
I tak nam radośnie upływały dni aż do maja kiedy to psycholog Julitki zauważyła niepokojące objawy , pojawiło się nawet słowo -REGRES- wtedy był to dla mnie początek końca świata , teraz z upływem czasu widzę że ów regres pojawił się odkąd Julitka zaczeła zostawać popołudniami z babciami .
W połowie roku Julitka miała rezonans magnetyczny główki a wraz z wynikami w moim życiu pojawiły się smutne deszczowe dni w moim życiorysie zapisało się jedno jakże bestialskie słowo LEUKODYSTROFIA .
Zaczeło się dla mnie piekło , czekając na badania metaboliczne popadałam w czarną rozpacz , te dni oprócz smutku przyniosły mi też siłę , bo tylko ktoś kto był kiedyś znalazł się w podobnej sytuacji wie ile trzeba mieć siły żeby budzić się każdego dnia i wstawać z łóżka , zakładać na usta uśmiech i starać się żyć dalej mimo , że nad Twoim dziecko ciąży podejrzenie śmiertelnej nieuleczalnej choroby .
Międzyczasie zaliczyłyśmy dwa Szpitale , Julitka operacyjnie ,,pozbyła ,, się jednego migdałka . A zanim wyniki przyszły do Katowic neurolog nieoficjalnie powiedział , że Julitka znów idzie do przodu małymi kroczkami i to może wykluczyć leukodystrofię . Tak więc pojawiła się też nadzieja i postawienie wszystkiego na jedną kartę sama siebie wtedy nie poznawałam ale zaczełam się modlić słowami tej modlitwy  http://judatadeusz.blogspot.com/2010/07/modlitwy-do-sw-judy-tadeusz.html.
Koniec roku również przyniósł pozytywne zmiany Julitka korzystanie przeszła zabiegi magneto stymulacyjne przez co poprawiło się napięcie w jej buźce i pojawiły się dwa pierwsze słowa dźwiękonaśladowcze hau i miau chyba nie mogłam sobie wymarzyć lepszego prezentu pod choinkę i zakończenie roku 2012 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz